ח"כ גפני: אם לא יהיה פתרון לחוק הגיוס נלך לבחירות

    איתי גדסי 2 Comment on ח"כ גפני: אם לא יהיה פתרון לחוק הגיוס נלך לבחירות

    חבר הכנסת משה גפני שהודיע שבשבוע שעבר כי יעצור את דיוני ועדת הכספים שבראשותו באם לא יקודם חוק הגיוס, אומר היום: בהיעדר פתרון לחוק הגיוס נלך לבחירות

    גפני צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשבר הקואליציוני סביב חוק הגיוס מחריף. יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, אמר כי בהיעדר פתרון להעברת חוק הגיוס טרם ההצבעה על התקציב, סיעתו תתמוך בהליכה לבחירות.

    כזכור, בשבוע שעבר אמר גפני כי יעצור את דיוני התקציב בוועדת הכספים, אם לא יקודם חוק הגיוס. "נכנסנו לקואליציה כאשר הנושא המרכזי הוא תלמידי הישיבות, המדינה לא יכולה להתקיים בלי תלמידים שתורתם אמונתם. נכנסנו לקואליציה וחוקקנו חוק שהסדיר את הנושא. בג"צ פסל בפעם הרביעית את החוק, שזה נושא שראוי לדיון, מחוקקים חוק ופעם אחר פעם בג"צ פוסל את זה".

    "ביקשנו בעקבות הפסיקה לעשות 1 מ-2 – היות שבג"צ פסל כמה פעמים את החוק בניגוד לעמדת הכנסת, אמרנו שנעשה פסקת התגברות, כחלון לא הסכים אך אמר כי יתמוך בכל חוק. אמרנו נעשה חוק יסוד אך ישראל ביתנו מתנגדת. אנחנו נופלים בין 2 המקרים".

    גפני הודיע: "מעכשיו לא נצביע יותר על החוקים הזויים שאתם מביאים, הצבעתי עד עכשיו. עד היום הלכנו עם החוקים האלה כי אנחנו חלק מהקואליציה. לא אצביע יותר על חוקים הזויים. הכול יתנהל לפי הסדר. תביאו את המואזין נצביע נגד, חוק שלא מועיל בכלום, גם היום יש חוק שאוסר לעשות רעש. נביא את החוק של בן צור, יעבור יעבור, יפול יפול. אנחנו יותר לא משחקים בעניין הזה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      חזק ואמץ במלחמתך על קודשי היהדות